Dum. ian. 19th, 2025

Un client eMAG Genius, activ în toate cele patru aplicații, a economisit în 2024 peste 1.000 de lei

  • Un utilizator Genius care a folosit beneficiile în patru aplicații a plasat, în medie, 78 de comenzi și a economisit peste 1.000 de lei
  • Numărul utilizatorilor Genius a crescut în 2024 cu 60%, depășind pragul de 1 milion în România
  • La finalul acestui an, Genius numără peste 1,5 milioane de utilizatori în întreaga regiune a Europei Centrale și de Est

București, 23 decembrie 2024. Într-o lume a vitezei, în care timpul este una dintre cele mai valoroase resurse, Genius i-a ajutat pe utilizatorii săi activi în toate cele patru aplicații – eMAG, Freshful, Fashion Days și Tazz – să economisească aproape o săptămână din timpul pe care l-ar fi folosit mergând la cumpărături, în trafic sau căutând prin magazine. 

În medie, un utilizator Genius prezent în toate platformele a plasat 78 de comenzi în anul care tocmai se încheie, economisind în total 156 de ore, adică șase zile și jumătate și peste 1.056 de lei, datorită beneficiilor precum livrarea rapidă și gratuită, dar și accesului la milioane de oferte exclusive.

  • În eMAG, un utilizator a plasat, în medie, 40 de comenzi și a făcut economii de 614 lei și 80 de ore
  • În Tazz,un utilizator a plasat, în medie, 19 comenzi, cu economii de 150 de lei și 38 de ore
  • În Freshful, un utilizator a plasat, în medie, 11 comenzi, cu economii de 152 de lei și 22 de ore
  • În Fashion Days, un utilizator a plasat, în medie, 8 comenzi, cu economii de 140 de lei și 16 ore

„Cu Genius clienții au beneficii care se pliază exact pe nevoile lor: fie că vorbim despre pizza, roșii, băuturi sau un tricou,  își primesc produsele la ușă, gratuit, dintr-o gamă de promoții atractive. Tocmai de aceea 2024 a fost pentru noi anul extinderii Genius, atât la nivel național, cât și regional, în Bulgaria și Ungaria, astfel încât aceste beneficii să fie accesibile unui număr cât mai mare de oameni,” a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

În prezent, doar la nivelul României sunt peste un milion  de utilizatori Genius, în creștere cu 60% față de începutul anului trecut. Dintre aceștia, peste 230.000 folosesc opțiunea Family, prin care împart beneficiile abonamentului cu un alt membru al familiei fără niciun cost suplimentar.

În Ungaria, numărul utilizatorilor Genius a ajuns la 250.000, iar în Bulgaria la 200.000.

Momente de Genius în 2024

Privind înapoi la 2024, aducem în prim-plan câteva momente Genius care au definit anul, de la primele comenzi, până la cele mai mari sau mai variate.

Utilizatorii care au dat startul: 2024 a demarat în forță la eMAG cu o comandă din categoria auto, la Tazz anul a început cu o comandă de fast-food din care nu a lipsit shaorma, iar pe Fashion Days o utilizatoare Genius a pornit cu dreptul în împlinirea rezoluțiilor și a comandat un echipament complet pentru sală. În ce privește Freshful, prima comandă a venit la doar 45 de minute de la trecerea în noul an, cu un coș complet de alimente, fructe și legume, dulciuri și băuturi, precum și produse de igienă și curățenie.

Cea mai mare comandă: Cea mai mare comandă ca număr de produse diferite plasată în 2024 de un utilizator Genius a fost a unui proaspăt părinte, care a pus în coșul eMAG 199 de articole destinate nou-născuților, de la scutece, șervețele și biberoane, la detergenți speciali, marsupiu, cameră de supraveghere sau prize inteligente.

Cea mai valoroasă comandă: Cea mai mare comandă ca valoare, în afara Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, a fost tot pe eMAG, a unui utilizator Genius pasionat de gaming și tehnologie. Comanda în valoare de 109.700 de lei a inclus patru laptopuri și două telefoane de ultimă generație.

Topul Genius: Regiunea București-Ilfov se menține în fruntea clasamentului în ce privește utilizarea Genius, fiind urmată de județele Cluj, Timiș, Iași și Brașov.

Despre eMAG   

Înființată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ  online care s-a dezvoltat în România, Ungaria și Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienții din întreaga regiune să economisească timp și bani. Cu o gamă de produse în continuă creștere pe care le pune la dispoziția clienților împreună cu partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, oricând și oriunde. Clienții din România ai platformei beneficiază de servicii cu valoare adăugată, cum ar fi aplicația mobilă, livrare rapidă la easybox, 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, și abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicații de comerț electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful). Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziție o serie de programe și instrumente care îi ajută să își scaleze business-ul în Europa Centrală și de Est: Fulfilment by eMAG, Genius easybox, eMAG Ads sau campaniile desfășurate pe platformă sunt doar câteva dintre acestea. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.